سردار در تیم منتخب هفته پنجم لیگ قهرمانان/ سایت ESPN: درخشش آزمون فریاد لیاقت او برای بازی در بالاترین سطح اروپا بود

 
سردار آزمون

سایت ESPN هم عملکرد ستاره ایرانی روستوف را پسندید و او را در تیم منتخب هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا قرار داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت معتبر ESPN در معرفی تیم منتخب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، نام سردار آزمون، ستاره ایرانی روستوف در بین 11 بازیکن برگزیده خود قرار داد.

 گل زیبای سردار به بایرن‌مونیخ در حضور 82 دقیقه‌ای‌اش مورد توجه این سایت قرار گرفت و ESPN در توضیح دلایل انتخاب ستاره ایرانی  به عنوان بازیکن سمت چپ تهاجمی تیم منتخبش از چنین جملاتی استفاده کرد: در بازی با بایرن ثابت شد بی‌دلیل به سردار آزمون، مسی ایران نمی‌گویند. با گل زیبای او بود که شرایط برای پیروزی عجیب روستوف فراهم شد.

این سایت در ادامه مطلب خود آورده است: سردار به شکل بسیار زیبایی بواتنگ، یکی از بهترین مدافعان میانی دنیا را از جریان بازی محو کرد و خیلی راحت توپ را به گوشه دروازه اولریخ فرستاد تا بازی مساوی شود. دربیل آزمون در واقع یادآور حرکت فراموش‌نشدنی مسی مقابل بواتنگ بود تا اکنون آزمون بیش از پیش به مسی تشبیه شود. در حال حاضر شایعات زیادی درباره حضور این بازیکن 21 ساله در لیورپول شنیده می‌شود. درخشش آزمون در واقع فریاد لیاقت او برای بازی در بالاترین سطح اروپا بود.

دیگر بازیکنان تیم منتخب ESPN، یوریس، سیدبه، بونوچی، واران، فوکس، موتا، نوبا، مسی، رویس و اوکازاکی هستند.

 انتهای پیام/


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق بوشیگان-سردار - تیم منتخب- لیگ قهرمانان-

تاريخ : پنج شنبه 4 آذر 1395 | 23:41 | نویسنده : مهدی اژدری |
 
سردار آزمون

مربی پیشین تیم ملی روسیه از سردار آزمون،‌ ملی‌پوش ایرانی تیم روستوف به‌عنوان عامل اصلی شکست بایرن مونیخ نام برد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرگئی بالاخنین، مربی پیشین تیم ملی فوتبال روسیه که سابقه هدایت روستوف را نیز دارد در مصاحبه با روزنامه اسپرت اکسپرس گفت: تمام بازیکنان روستوف در بازی هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ عالی کار کردند، اما سردار آزمون با گل بسیار مهم خود باعث شکست حریف آلمانی شد.

وی با اشاره به گل تأثیرگذار سردار آزمون تصریح کرد: لازم است بگوییم که بایرن خود را به‌خاطر این گل سرزنش می‌کند. آزمون در صحنه به ثمر رسیدن گل تساوی‌بخش روستوف فوق العاده کار کرد و بسیار زیبا مدافع بایرن مونیخ را جا گذاشت. آزمون توپ را به‌صورت حرفه‌ای وارد دروازه حریف آلمانی کرد.

سرمربی پیشین روستوف با تصادفی دانستن شکست سنگین این تیم در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ که با نتیجه پنج بر صفر به پایان رسیده بود، اظهار داشت: اگر اولین بازی روستوف با تیم دیگری بود، شاید سرنوشت عوض می‌شد. البته هر تیم دیگری هم می‌توانست همانند بایرن مونیخ باشد. پیروزی روستوف برابر این حریف آلمانی بسیار مهم و موفقیتی بزرگ است، زیرا سطح کیفی فوتبال آلمان بالاتر از روسیه است.

انتهای پیام/

 


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق بوشیگان- سردار آزمون تیم فوتبال روستوف بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا -

تاريخ : پنج شنبه 4 آذر 1395 | 23:40 | نویسنده : مهدی اژدری |
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران خود را هوادار تیم فوتبال پرسپولیس می‌داند.
 
مایدا چیچیچ_سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران عکس/ سرشناس‌ترین هوادار پرسپولیس در کل جهان
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مایدا چیچیچ سرمربی اسلونیایی تیم ملی والیبال بانوان تا امروز به یک دلیل غیر ورزشی برای رسانه ها سوژه جالبی بوده و آن اظهارنظرهای او درباره حجاب و استفاده اش از آن بوده. خانم مایدا بارها در مصاحبه هایش به این نکته اشاره کرده که حجاب را اختیاری و بدون آنکه فدراسیون فوتبال او را مجبور کند، انتخاب کرده و هیچ مشکلی با این موضوع ندارد.

 

حالا این خانم خوش قیافه به یک دلیل دیگر تبدیل به چهره جذابی نزد فوتبالی ها و به خصوص هواداران پرسپولیس شده. چیچیچ که با خبرگزاری فارس صحبت کرده درباره تیم مورد علاقه اش در دنیای فوتبال گفته:" - پرسپولیس. من برانکو را سال هاست می‌شناسم و قبل از اینکه به ایران بیایم او را می‌شناختم. او دوست من است و با او در ایران در ارتباط هستم. مسابقات تیم او را هم دنبال می‌کنم و می‌دانم در آخرین مسابقه هم پیروز شد."

 

 


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق بوشیگان- عکس- سرشناس‌-هوادار -پرسپولیس-

تاريخ : دو شنبه 10 آبان 1395 | 22:47 | نویسنده : مهدی اژدری |

صفحه قبل 1 صفحه بعد

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سه میل
  • وب آریاروید
  • وب نگاه چت
  • وب ول فتح